Auteur Topic: Dit weekend naar NK in Montferland!  (gelezen 472 keer)

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
Dit weekend naar NK in Montferland!
« Gepost op: 13 juni 2017, 22:36:46 »
As zaterdag hebben wij de kans gekregen om mee te helpen bij het NK vlakbij Doetinchem. Hierbij kunnen we ook mooi wat centjes verdienen voor de clubkas.
Het gaat om helpen bij de organisatie van het evenement op de dag zelf. Dit duurt van 8:00-18:45 en is een mooie kans om de aanstormende talenten en eliterenners te bewonderen.
Heb je zin om mee te gaan en een dagje te helpen, laat het dan weten!
Waarschijnlijk gaan we met de WTOS auto heen en weer karren, waarbij het vervoer natuurlijk wordt vergoed.

Offline Arian

• WTOS Oud Bestuur
  • Burger
Re: Dit weekend naar NK in Montferland!
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2017, 22:53:24 »
Elite zc is op zondag (18 juni), dus helaas mis je de wtos deelnemers aan het NK wel :'(

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2017, 23:10:19 »
Er is ook een optie om zondag te gaan of woensdag de 21e, maar we wilden niet direct met teveel opties overspoelen, plus de WTOS auto was zaterdag toevallig nog vrij ;)

Offline Laurane

• Student
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2017, 23:59:14 »
Is de optie op de dag dat er wtos mannen aan de start verschijnen niet beter  ??? ???

Offline DanielL

• Ouwe lul
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2017, 08:41:15 »
Ter info: Zondag staan Arian en ik aan de start (in totaal 7 WASPers) bij het NK Elite ZC en het is nog even afwachten of de podiumplek op het DK tijdrijden voldoende is voor Arian om woensdag te mogen starten tijdens het NK tijdrijden voor elites.

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #5 Gepost op: 14 juni 2017, 13:14:31 »
Bedankt voor de info. Dat had ik niet uit de KNWU kalender gehaald, aangezien de elite ZC daar ook op zaterdag stond ;) Het is misschien idd leuker om zondag dan te gaan. Dus als mensen zondag mee willen, is dat ook zeer welkom. Voor mij maakt het niet bijzonder veel uit.
Het zou alleen fijn zijn om een auto te vullen (4/5 man), zodat het het ritje in ieder geval waard is.

Offline Axel

• WTOS Oud Bestuur
  • Burger
« Reactie #6 Gepost op: 14 juni 2017, 13:55:46 »
Wat gaan we doen daar als we heen gaan?
Dit gaat echt heeelemaal nergens meer over...

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #7 Gepost op: 14 juni 2017, 15:23:40 »
Ik weet niet precies wat we gaan doen, maar het zal waarschijnlijk dingen als verkeersregelaar oid inhouden. Als er mensen geïnteresseerd zijn kan ik nog om meer details vragen.