Auteur Topic: Garantieclaim: SPD - SL pedalen te leen?  (gelezen 252 keer)

Offline LaurensB

• Sjaarsch
  • *
Garantieclaim: SPD - SL pedalen te leen?
« Gepost op: 13 juni 2017, 18:10:34 »
Beste iedereen,
Helaas is mijn rechter pedaal (SPD-SL PD-R540) zwaarder aan het lopen, inklikken is ineens opletten en vreet het wsl ook best watt.
De winkel waar ik ze kocht (online bij mantel) wil dat ik ze in stuur zodat zij ze bij shimano voor een garantieaanvraag kunnen neerleggen.

Enfin, dit is mijn enige set klikpedalen en als ik die pedalen instuur heb ik tot dat ik nieuwe/ gerepareerde terug krijg geen pedalen voor op mijn fiets. Zonder pedalen is lastig fietsen.
Heeft iemand misschien wat spd sl pedalen over die ik kan lenen? ik verwacht enkele weken.

hoor het graag!

Laurens

Dear all,
My right PD-R540 pedal started to rotate a bit heavy. Clicking into the pedal has to be done with care (because gravity doesn't put the pedal in the right position) and I'm losing quite a few watts probably. I bought them online at mantel, they are asking me to send then in so they can forward them to shimano for a warranty claim.

The issue is that they are my only pair of roadbike pedals, so if I send them in I won't be able to cycle. Does anyone have a spare set of SPD SL pedals that I can lend? The warranty procedure will probably take a few weeks.

many thanks in advance!

Laurens

Offline Michiel91

• Global moderator
  • Burger
Re: Garantieclaim: SPD - SL pedalen te leen?
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2017, 20:30:00 »
Ik heb een setje liggen die je kan lenen.  :)

Offline LaurensB

• Sjaarsch
  • *
Re: Garantieclaim: SPD - SL pedalen te leen?
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2017, 08:56:34 »
Held!
dankje

ik stuur een PM