Auteur Topic: Fietsbril  (gelezen 873 keer)

Offline Bart J

• Student
  • **
Fietsbril
« Gepost op: 23 april 2017, 16:45:40 »
Hee

Ik ben op zoek naar een fijne fietsbril maar het aanbod is zo groot op internet dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Mijn vraag is dus heb je een bril die je me aan kunt bevelen, en zo ja is deze te krijgen voor minder dan 50 euro?

Ik kwam zelf op de BBB Impress in het zwart bij wiggle goed betaalbaar: link

Thanks
« Laatst bewerkt op: 23 april 2017, 17:27:39 door Tim. »

Offline Tim.

• WTOS Bestuur
  • Lullo
Re: Fietsbril
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2017, 17:26:14 »
Begin 2016 heeft BBB een hoop Arriver (BSG-36) brillen met korting geleverd aan WTOS'ers.
Ik heb deze actie net gemist, maar heb 'm later alsnog voor zo'n €30-35,- gekocht bij Wolf in Delft.
Je moet wel een beetje rondshoppen aangezien de prijzen enorm variëren.
Ben er in ieder geval blij mee!

Offline DanielL

• Ouwe lul
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2017, 17:59:50 »
Ik zou ook even een paar brillen opzetten voordat je er een koopt. Desnoods op een WTOS training een paar brillen opzetten. Smal/breed hoofd, de combinatie met je helm, positie op je neus; allemaal dingen die behoorlijk persoonlijk zijn.

Ik ben blij met mijn BBB BSG-36 (wel even de opzetstukje bij de pootjes vastlijmen, want die kun je anders kwijtraken bij op en afzetten van de bril tijdens koers)

Offline Axel

• WTOS Oud Bestuur
  • Burger
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2017, 20:05:01 »
Eens met daniel dat even passen bij de wtos training waarschijnlijk je beste optie is. Ik heb ook de BBB arriver (BSG-36) maar ben een van de pootjes inderdaad een keer kwijt geraakt bij op en af zetten. Ik heb deze ondertussen trouwens vervangen voor een Oakley radar EV maar die valt buiten je price range. Dit in verband met het feit dat ik tegen het frame aankeek in het midden als ik laag op me fiets zat (zit een knikje omlaag in het frame in het midden van de bril). Mocht de pasvorm je liggen is het een hele goede bril voor relatief weinig geld. de lenzen zijn heel makkelijk te wisselen en met de drie bijgeleverde lenzen kan je hem in alle omstandigheden gebruiken.
Dit gaat echt heeelemaal nergens meer over...

Offline Tim.

• WTOS Bestuur
  • Lullo
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2017, 20:16:40 »
ben een van de pootjes inderdaad een keer kwijt geraakt bij op en af zetten.

€2,95

Offline Bart J

• Student
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 23 april 2017, 20:29:24 »
Thanks voor de tips! Ik ga morgen overmorgen even bij Wolf kijken, ze verkopen alle varianten behalve de zwarte namelijk voor 25e op de website. Misschien willen ze wel iets doen aan de prijs ;)
« Laatst bewerkt op: 23 april 2017, 21:31:04 door Bart Janse »

Offline DanielL

• Ouwe lul
« Reactie #6 Gepost op: 23 april 2017, 21:06:30 »
ben een van de pootjes inderdaad een keer kwijt geraakt bij op en af zetten.

€2,95

Die had ik al gevonden. Ze zijn onderweg  ;)

Offline Jochem650Cragting

• Lullo
« Reactie #7 Gepost op: 24 april 2017, 18:39:58 »
Ik zou ook even een paar brillen opzetten voordat je er een koopt. Desnoods op een WTOS training een paar brillen opzetten. Smal/breed hoofd, de combinatie met je helm, positie op je neus; allemaal dingen die behoorlijk persoonlijk zijn.

Ik ben blij met mijn BBB BSG-36 (wel even de opzetstukje bij de pootjes vastlijmen, want die kun je anders kwijtraken bij op en afzetten van de bril tijdens koers)

Wil hem graag een keer bij training van je passen, mag jij zo'n kek roze brilletje op ;D

Offline ThomasvantK

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
  • Strava or it didn't happen
« Reactie #8 Gepost op: 24 april 2017, 21:18:21 »
Ik heb de Oakley Radar EV en vind deze heel chill zitten en fijne glazen hebben.
Beste is om verschillende brillen even te passen (bij een WTOS training) en kijken wat je ervan vindt

Offline Bart J

• Student
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 26 april 2017, 09:43:56 »
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat je bij een valpartij ook serieuze 'brilstress' krijgt.

Jaa en bij 'even ergens neerleggen' ook, dat lijkt me vervelend met een bril...