Poll

Mijn wtos koersbroek zit lekker

Ja
11 (61.1%)
Nee
3 (16.7%)
Bwoah..
4 (22.2%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Mijn wtos koersbroek zit lekker  (gelezen 825 keer)

Offline de brommer

• Opa
Mijn wtos koersbroek zit lekker
« Gepost op: 7 april 2017, 14:36:02 »
Na gele, grijze, blauwe en groene (bruine :D) zemen ben ik benieuwd..

Offline ThomasvantK

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
  • Strava or it didn't happen
Re: Mijn wtos koersbroek zit lekker
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2017, 15:07:49 »
nice:

1 (33.3%)Ja
1 (33.3%)Nee
1 (33.3%)Bwoah

Offline DanielL

• Ouwe lul
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2017, 15:19:03 »
Bwoah,
De naden zijn strakker gestikt dan de vorige keer (of mijn benen zijn dikker geworden ;)) en dat zit niet echt lekker.
De zeem is wat mij betreft prima.
« Laatst bewerkt op: 8 april 2017, 16:19:24 door DanielL »

Offline Axel

• WTOS Oud Bestuur
  • Burger
« Reactie #3 Gepost op: 7 april 2017, 16:00:05 »
De naden zijn strakker gestikt dan de vorige keer (of mijn benen zijn dikker geworden ;)) en dat zit niet echt lekker.

We hebben het hier bij de borrel volgens mij over gehad. Van de 3 nieuwe broekjes die ik heb heeft er eentje voor mijn gevoel nauwer gestikte grippers onderaan dan de andere twee?

verder is de zeem wel ok voor mij. Kan altijd beter maar ik kan nog prima rijden de dag na een lange duur training.
Dit gaat echt heeelemaal nergens meer over...

Offline Germán Morales

• Lullo
« Reactie #4 Gepost op: 7 april 2017, 16:39:56 »
I like them a lot, and I feel the newer ones (2017 version) more confortable than the older ones (or this can also be because the older ones are wearing out).
« Laatst bewerkt op: 8 april 2017, 06:37:27 door Germán Morales »

Offline GijsB

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
« Reactie #5 Gepost op: 7 april 2017, 23:17:02 »
Als je 'nee' of 'bwoah' invult, graag even laten weten welk van de twee je gekozen hebt (als je wil, anoniem stemmen mag uiteraard), en vooral waarom! Mochten we veel dezelfde kritiek krijgen, kunnen we met BBB volgend jaar een verandering doorvoeren!
Pas de pain, pas de gain.

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #6 Gepost op: 8 april 2017, 15:38:12 »
Ik heb nee ingevuld omdat de dameszeem niet breed genoeg is voor mij, ik zit met mijn zitbotjes op het randje/naast de zeem. Natuurlijk is dit heel persoonlijk, maar aangezien meningen persoonlijk zijn heb ik toch maar even gestemd :)
Daarnaast moet ik wel toegeven dat ik die van dit jaar niet heb geprobeerd, dus als er echt een nieuw zeem in zit, ga ik 'm toch nog een keer passen en laat ik dat hier wel weten.

Offline Sophie

• WTOS Oud Bestuur
  • Lullo
« Reactie #7 Gepost op: 9 april 2017, 17:55:38 »
@Janna: In die van dit jaar zit een nieuwe zeem, is iets dikker.

Ik vind de WTOS vrouwenbroekjes van dit jaar en vorig jaar heel chill (zeemverschil maakt mij niet uit, vind beide gewoon fijn). Die van het jaar ervoor niet zo, omdat die niet goed aansloot (was mannenbroekje met vrouwenzeem) en daardoor zit bij mij de zeem niet altijd op de goede plek (verschuift soms).

Offline femkevankessel

• Sjaarsch
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2017, 09:39:33 »
Zelfde als Janna.
De zeem van mijn WTOS-broekje is te smal, ik zit op de rand van de zeem met mijn zitbotjes. Het gaat over het broekje van vorig jaar, ik heb dit jaar geen nieuw broekje besteld.
Kleine opmerking wat mij ooit opviel: de mannenzeem (maatje XS) is breder zeem dan de vrouwenzeem (maat S)

@vSophie, ik weet niet of 'n dikkere zeem hiervoor uitmaakt. Niet breed genoeg blijft niet breed genoeg.

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #9 Gepost op: 11 april 2017, 12:56:59 »
@ Sophie, idd wat Femke zegt. De dikte maakt niet uit voor de breedte. Het is zelfs vervelender als hij dikker is en je op het randje zit, want dan is het verschil groter  :icon_lol:

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #10 Gepost op: 11 april 2017, 21:32:05 »
Kleine update: Ik heb toch een nieuwe koersbroek (XS) besteld, dus ik zal even rapporteren hoe hij zit tov die oudere!

Offline Sophie

• WTOS Oud Bestuur
  • Lullo
« Reactie #11 Gepost op: 12 april 2017, 08:54:06 »
Ik had het opgemeten en de nieuwe zeem is wel 1-1.5 cm breder. Dus misschien helpt dat iets?

Offline JannaBogers

• WTOS Bestuur
  • Student
« Reactie #12 Gepost op: 12 april 2017, 10:32:53 »
Ik heb ook de zemen vanochtend vergeleken. De oude koersbroek die ik heb (die van 2 jaar geleden; mannenbroekje met groene vrouwenzeem) is echt 2 cm minder breed dan de nieuwe. Waar mijn andere koersbroekjes 17.5 cm (pearl Izumi) en 16.5 cm (alé) breed zeem hebben, heeft het nieuwe dameskoersbroekje met rode zeem 18 cm breed zeem. (Ik heb hierbij alleen het dikste deel gemeten.) Dus dat wordt testen! Ze hebben iig al heel veel verbeterd aan de zeem, want het is een compleet ander uitziend (en naar mijns inziens beter) ding.