Auteur Topic: GEZOCHT! Renners / mtb'ers met nekpijn tijdens het fietsen  (gelezen 261 keer)

Offline Fanny

• Student
  • **
GEZOCHT! Renners / mtb'ers met nekpijn tijdens het fietsen
« Gepost op: 3 april 2017, 21:02:49 »
In het kader van mijn opleiding Orthopedische Manuele Therapie (OMT) te Utrecht ben ik op zoek naar actieve wielrenners, mountainbikers en/of veldrijders, die tijdens het uitoefenen van hun sport pijnklachten ervaren in de nek en die daarover een aantal vragen willen beantwoorden middels onderstaande enquĂȘte! De data zullen worden gebruikt om mijn afstudeerthesis te onderbouwen.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf60G3B1Y4LUfBh6piY7XI_3ips20ykS1bxjpjAanOAPRqGBg/viewform?usp=sf_link

Daarnaast zou ik graag in contact willen komen met een aantal mensen (ik heb er twintig nodig) bij wie ik een testje voor het krachtuithoudingsvermogen van de nekspieren kan afnemen. Het betreft een simpele test waarbij je in ruglig met ingetrokken kin het hoofd 2,5cm optilt en dit zolang mogelijk probeert vol te houden. Dit kan plaatsvinden bij Fysiotherapie Roerdomplaan, waar ik, indien gewenst, gelijk kan kijken naar de onderliggende oorzaak van je nekklachten. Kosteloos uiteraard! Natuurlijk is het ook een optie dat ik de test bij je in Delft afneem, bijvoorbeeld voor of na de training. Neem gerust contact op voor meer informatie of voor deelname via fanny@fysioroerdomp.nl

Groet,
Fanny van Maanen

Fysiotherapie Roerdomplaan
Roerdomplaan 10
3084NM ROTTERDAM