Auteur Topic: MYLAPS lezing: tijdwaarneming in sport  (gelezen 1007 keer)

Offline GijsB

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
MYLAPS lezing: tijdwaarneming in sport
« Gepost op: 11 maart 2016, 11:59:12 »
Donderdag 17 maart zal er op de MYLAPS headquarters in Haarlem een lezing zijn over tijdwaarneming in de sport. De CEO van MYLAPS en een tijdwaarnemer van de KNSB zullen vertellen hoe dit in zijn werk gaat, en wat voor ontwikkeling er nog mogelijk is.

Het evenement is gratis voor studenten, en duurt van 16:30 tot 19:00, er zal ook een korte rondleiding door het MYLAPS gebouw zijn. Wel moet je je even inschrijven op de site. Ik ga er met de WTOS auto heen, vertrek om 15:30. Laat het hier even weten als je ook mee gaat!

Het valt wel samen met de laatste training voor de Studentencup. Op deze training zal rustig uitgereden worden, om daarna met zijn allen te eten op de Unit Sport. Ik ga voordat ik naar Haarlem ga zelf nog even fietsen, rond 14:00. Hier kan je dus bij aansluiten, laat me dat dan ook even weten. Na terugkomst zullen we iets later aanschuiven bij het eten.
Pas de pain, pas de gain.

Offline Michiel91

• Global moderator
  • Burger
Re: MYLAPS lezing: tijdwaarneming in sport
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2016, 12:53:48 »
"Het maximaal aantal deelnemers is bereikt."

Offline GijsB

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2016, 13:12:49 »
Ai, ik ga even kijken of er nog wat geregeld kan worden!

Offline GijsB

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2016, 18:46:15 »
Er wordt gekeken of ze nog een aantal plekjes voor ons vrij kunnen maken, ik laat het hier weten als ik meer hoor!

Offline GijsB

• WTOS Oud Bestuur
  • Ouwe lul
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2016, 16:00:41 »
Ze hebben op verzoek het aantal beschikbare plaatsen met 5 plekken vergroot. Wees er dus snel bij met inschrijven als je nog mee wil, en laat het hier svp ook even weten!