Auteur Topic: WTOS gereedschapskist uitgebreid!  (gelezen 2176 keer)

Offline Albert

• WTOS Bestuur '07-'09
  • Administrator
  • Burger
WTOS gereedschapskist uitgebreid!
« Gepost op: 17 juni 2009, 12:54:28 »
Sinds vorige week is de WTOS gereedschapskist uitgebreid met een Tacx 'Exact Wheel Stand', oftewel een standaard waar je een wiel in kunt richten. Daarnaast hebben we ook een centerboog aangeschaft. Onmisbaar als je een wiel netjes wilt bouwen of richten. Meestal heb je deze twee niet heel lang nodig en is het net te duur om voor een eenmalige repareeractie aan te schaffen. Daarom kun je ze nu, evenals de rest van het WTOS gereedschap, lenen bij het bestuur. Wil je iets uit de kist lenen? Neem dan contact op met het bestuur via .

Offline mateis

• Turner homer
  • Opa
Re:WTOS gereedschapskist uitgebreid!
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2009, 16:19:44 »
Mooie uitbreidingen!

Met 'bracketsleutel Shimano', bedoel je volgens mij zowel voor klassieke bottom brackets met vierkante as als voor moderne HT-II-constructies, als ik me niet vergis?

Uit mijn hoofd zit er niets in voor ISIS-assen, of wel?
gears 'r' gadgets

Offline Mich

• Burger
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2009, 16:47:46 »
mooi spul!

Zit de spaaksleutel van de foto er ook in? De enige spaaksleutel die fatsoenlijk past wat mij betreft is de rode "spokey", met alle andere draaide ik mijn nippels aan gort.

"Chain whip" is twee woorden, en volgens mij mag kettingzweep in het Nederlands  ;D
je moet nog steeds zelf trappen

Offline Albert

• WTOS Bestuur '07-'09
  • Administrator
  • Burger
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2009, 18:10:00 »
Beide bracketsleutels zitten er idd in. Maar ik weet zo niets over ISIS assen...

@Michiel: Welke spaaksleutel van het plaatje? Ik zie er geen?  :P