Auteur Topic: Algemene richtlijnen  (gelezen 10039 keer)

Offline Michiel

• Bestuur '98-'01
  • Opa
  • Triple butted
Re:Algemene richtlijnen
« Reactie #15 Gepost op: 19 augustus 2006, 23:48:03 »
Far out! Bike-boobs op MTB's  ;D
"Heel mooi allemaal; 'k heb er eigenlijk niets aan toe te voegen en had eigenlijk ook nooit aan deze reactie moeten beginnen, maar als je eenmaal iets begint, moet je het ook afmaken, net als een tijdrit, vandaar." - Il Pectorini (Pieter Dijkshoorn)

Offline Tiesman

• Sjaarsch
  • *
  • Plaats persoonlijke tekst hier
Re: Algemene richtlijnen
« Reactie #16 Gepost op: 6 maart 2007, 15:24:21 »
Hey allemaal,

Ik wil me graag ff voorstellen, ik wist alleen niet precies waar dat moest. Dus ik dacht dat dat het beste hier past.

Ik ben Thijs van Dam en zit op school op het STC in Rotterdam. Ik fiets er elke dag heen en fiets ook best veel door de polder. Ik woon in Delft en hoop ook wedstrijden te fietsen.

Ik zal ook trainingen mee gaan fietsen. Ik zit ook nog op voetbal en kan dus niet alle dagen in de week.

Hooi

Offline Vinay

• Opa
  • rossen, dat wil jij toch ook?
dag Thijs
« Reactie #17 Gepost op: 6 maart 2007, 16:02:31 »
Dag Thijs, welkom hier. Er zijn heel veel WTOSsers die hier niet elke dag fietsen, dus maakt ook niet uit. Spreek gewoon via 't prikbord af wanneer je kan en dan kan er vast wel iemand mee.

Veel plezier hier in elk geval :)!
lente!

Offline marco_b

• Sjaarsch
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 17 april 2010, 13:35:26 »
Bij gebrek aan een duidelijke topic voor nieuwe leden (naast speciale ruimte voor in de corsa natuurlijk  ;))

Mijn naam is Marco Berends en fiets sinds dit jaar als eerste bij WTOS. Daarvoor reed ik op mijn Bianchi zelf al wel individueel.
Ik vind het vooral leuk om door de mooie omgevingen te touren en mogelijk in de toekomst dat uit te breiden met wedstrijden..

Daarnaast studeer ik bouwkunde en houd van tekenen en fotograferen (en als bouwko knippen en plakken natuurlijk).

Offline Etienne

• Burger
  • -__-
« Reactie #19 Gepost op: 29 april 2010, 11:03:55 »
Welkom. : )