Auteur Topic: aanlopende schijfremmen  (gelezen 24520 keer)

eric

• Gast
Re:aanlopende schijfremmen
« Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2006, 16:33:46 »
Haha. Die kwam er al aan.

Dit euvel is makkelijk te verhelpen met de juiste tang en een busje nieuwe remolie. Als ik de tang kan vinden wil ik er evt. wel naar kijken.

Edit: die tangetjes van mij zijn ook niet zo jofel (lees: slap). 't Beste is misschien naar de dealer lopen ermee. B2b heeft zowiezo de spullen wel.
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2006, 17:22:39 door eric »

Offline Michiel

• Bestuur '98-'01
  • Opa
  • Triple butted
« Reactie #16 Gepost op: 17 januari 2006, 10:08:35 »
Ontzettend stelletje techneuten!!

Delft op zijn smalst!!

Allemaal heel mooi uitgelegd, maar volgens mij moet Debbie gewoon even bij iemand langs met die fiets. Je ziet dan in 1 blik wat er aan de hand is...

Of Debbie... laat degene die je het slimst overkomt langskomen en geef hem wat eten in ruil voor technisch advies.

Sorry, wilde ook maar helpen ;). Enne... ik denk dat Michiel en Eric 't slimst zijn op dit gebied, ik weet gewoon genoeg (en da's vaak ook wel genoeg). Ik denk dat, als je Jeroens advies op volgt, 't best degene langs kan komen met de meeste honger  :P.

MPH remmen? Beuh... ff naar de dealer is mijn advies, of eric laten sleutelen. Die is inmiddels wel een guru op dit gebied ;)
"Heel mooi allemaal; 'k heb er eigenlijk niets aan toe te voegen en had eigenlijk ook nooit aan deze reactie moeten beginnen, maar als je eenmaal iets begint, moet je het ook afmaken, net als een tijdrit, vandaar." - Il Pectorini (Pieter Dijkshoorn)

eric

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 17 januari 2006, 11:18:08 »
Helaas wel. Gelukkig schuiven Maus & Co. het op mij af.

Ik kijk vanavond nog wel in de andere geerdschapskist.

Offline Tom

• Ouwe lul
« Reactie #18 Gepost op: 17 januari 2006, 14:22:35 »
 ;D

Offline Debbie

• Oud Bestuur
  • Lullo
  • Plaats persoonlijke tekst hier
« Reactie #19 Gepost op: 30 januari 2006, 22:58:34 »
hee eric,

heb je al mooie sleutels kunnen vinden?  ;D :P

eric

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 31 januari 2006, 08:30:23 »
Euh, er.... :eusa_doh:

Een tangetje is evt. op m'n werk te lenen, tenzij er natuurlijk een circlip tang (bovenste)

in de WTOS kist ligt. Remolie & ontluchtings gereedschap heb ik thuis ten overvloede, mocht dat nodig zijn, dus als je ??n dezer dagen tijd hebt kan ik er wel naar kijken.